Ny dag, nya tag

Sitter hos min älskling, dock är han på sin utbildning, så sitter här själv. ;) Tänkte precis åka till skolan då jag upptäckte att mina busskort är hemma, + att jag är sjuk, men hade tänkt försöka ändå. Men nu blire så att jag stannar hemma och kryar på mig lite istället.. Kan behövas. Är alldeles snorig, och har haft huvudvärk i 2 veckor nu. Tänkte plugga några sidor matte oxå, så långt jag kan utan att behöva bli påmind om hur man gör, hihi. Älskar matte!

Om jag mår lite bättre sen ska jag åka till Bellabus, eller, där mår jag alltid bättre vad det än är.

What doesn't kill you makes you stronger -
det är ett ordspråk som sannerligen stämmer.
Love it

Kommentarer
Postat av: Lina S

ajdå blev du sjuk nmed?

2011-01-31 @ 15:10:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0