Tekna har gjort det igen!

Följde med Sandra till hennes tre medryttarhästar förut. Tog med mig mina två sadlar för vi skulle testa hur dom låg, och Teknan låg bra på alla 3 trots olika ryggar. Nu har jag lagt den på 7 hästar och den passar samtliga.

När Sandra red
fick Poppe ett helt annat steg i skritten, luftigare och mer bogfritt. Poppe TRAVADE rent i denna sadel!! Annars är Poppe en häst med väldigt mycket pass-tendenser, och det är otroligt svårt att få trav i honom. Man får ett par två steg i trav, men sen äre passgång. Nu travade han i princip HELA tiden. Helt otroligt!! Sandra fick även en jättefin, lodrät sits och hon gillade sadeln starkt.

Förstår ni?!
Ännu en bekräftelse på att Tekna is the shit! :D:D




JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DOM! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

då är det alltså en sadel som är VÄRD och lägga pengar på? för jag har letat och letat efter en bra dressyr sadel åt min pojk men hittar igen efter som han är så bred och allt!

2011-01-07 @ 20:45:02
URL: http://allroundmuppan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jo men precis, brunt brukar faktist vara riktigt snyggt ibland speciellt till fuxar :)Är grymt sugen på en Tekna, men det känns lite dumt pga hon är foderhäst. Men hur mycket kostade din Tekna då? Förresten så prövade jag massera pållen idag (på ditt sätt) och hon älskade det! Men problemet var bara att hon drog upp huvet och njöt istället för nedåt :P

2011-01-07 @ 22:35:14
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad kul! Tekna är verkligen helt fantastisk!!! :D

2011-01-08 @ 05:19:32
URL: http://stallpaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0