At work

Sitter på jobbet nu. Halvtrött, inte så trött som jag borde. Haha. Har inte klivit upp tidigt sen i måndags och det kändes imorse, jag ville bara ligga och mysa med E. Hihi. Jobbar ända till halv 5 idag, sen blire stallet. Funderade på om hon skulle vila så fortsätter vid med transporten istället, men jag är faktist sugen på att åka ut ändå. Det är bäst om hon går oxå. Blir intervallträning idag, kul! Jobba mer med vänstergaloppen.

Nu i veckan har jag beställt två saker oxå som jag väntar FÖRVÄNTANSFULLT på. Ska bli riktigt kul! ;) Det är givetvis något för lilla B. Den ena lär dock ta 2-3 veckor innan den kommer, jobbigt! :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Okej, hur pass mycket klarar B av att hoppa?

Jag är faktiskt nyfiken att börja hoppa smått med min skruttis framöver- dock vet jag inte alls om jag riktigt törs det då hon haft skada i rygg och ben.. :S

2011-07-15 @ 11:37:42
URL: http://www.elmo.cybersite.nu/
Postat av: Malin

Spännande!:D

2011-07-15 @ 13:48:30
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0