Dressyr på Lisen

Idag red jag dressyr på Lisen. Det gick så sjukt mkt bättre än på provridningen! Allt, sadeln, hästen, allt kändes mkt bättre. Och hon var mkt trevligare, kanske jag hittade nya knappar? :-) Hon var iaf ganska speciell. Jag kunde ha ridit och mjukat upp henne lite, och så vips tycker hon att hon är stel som en pinne igen och så får man börja om likosm. Men bitvis kändes de ganska så bra. Verkligen ENORM skillnad motför på provridningen.

Tror de kan bli bra när vi
lärt känna varandra lite mer! Hon är söt. :-) och har ponnyfasoner.. haha.. Skulle käka gräs medans vi red så fort hon fick chansen och hade lång tygel elr så, och sen drogs hon mot utgången ibland när vi red förbi där, så hon blev lite bångstyrig. Haha oxå typiskt tjurponny. ;)

Har massa bilder men dom kmr imorgon

Kommentarer
Postat av: Fia

Hon måste väl prova fall det går.Eftersom det inte funkar att jäklas med carro:).Dom fasonerna har jag inte märkt.Klart gräset kan locka :) Tror att det är toppen för hela hästens kropp och muskelatur att få gå ute länge på dagarna.Hon går ju ute mkt nängre hos er och i mkt sttörre hage.Skönt att det gick bättre än provridningen,med rätt sadel och allt.Hon kan vara jätte fin i dressyren,men är en liten prinsessa på ärten.Pussa på henne

2011-07-05 @ 10:00:15
Postat av: Julia

Är Lisen din häst? :)



2011-07-18 @ 20:54:36
URL: http://ihearmuusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0