Hello alla glada! ;)

Hello. Klev upp 04.45, kul va? Hihi. Tänkte passa på för jag var så pigg när larmet ringde, ingen idé och snooooza då. Då blire bara svårare. ;)

Känner att jag är väldigt trött och heeeemskt gärna hade krupit ner igen. Men ne, ska till bussen om typ 40 min? Haha. Helt onödigt att sitta här i 40min... Men jag måste ha en tid på mig innan jag ska åka annars blir jag sjukt stressad. Blir jag nästan ändå.

Jobbar bara till 12 idag vilket e suuuperskönt. Imorgon oxå.. Och neeeext day äre tävling! :D:D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej,hej! Ja,muffinsarna var goda. Du kan få receptet om du vill. Dom är inte alls svåra att göra :)/ Camilla (Linneas mamma).

2011-06-03 @ 08:37:27
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0