Skrittur

Idag skrittade jag ut barbacka lite över en timme tillsammans med Emma och Carino. Solen strålade så det var bara att sitta och njuta på lång tygel. Underbart! Någon som oxå njöt var lilla B själv, hon frustade och tuggade massor! Hon tyckte nog det var skönt att bara slappna av och gå ur sig ev. träningsvärk från hoppningen igår.

På hemvägen blir hon som vanligt cptaggad så att man måste börja jobba henne, men eftersom vi hade sällskap styrde jag in henne i Carinos bakdel. Och vad skönt det var att kunna rida på lång tygel hela vägen hem, för hon höll sig minsann där bakom Carino så duktigt så. Vanligtvis får jag påminna henne heeela tiden, men inte idag. Framsteg!

Sedan har jag varit ute och skottat ur massa skit från lösdriften, vi ska rensa den och lägga i nytt fräscht spån så fort vi fått ur allt.

Nu ska jag fortsätta svara på frågorna till frågestunden. ;) Som kommer ut imornkväll.. så fråga på!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv: Np :)

Åh, vad snäll du är! :D

2011-03-10 @ 15:50:20
URL: http://lifeasjasmine.blogg.se/
Postat av: Malin

Spännande, har ni lösdrift? :)

2011-03-10 @ 19:11:08
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0