At work

Sitter på jobbet jag. Har ett litet hål just nu. Har ett jättebra schema.. dom är så goa små gamlingarna! Förut idag var jag på skolan och pluggade lite etik. Väldigt intressant med sånt må jag säga. Man får liksom en helt annan förståelse för människor. Jag har iaf lärt mig mycket av att läsa sånt. :-)

Idag vilar Bellan, en välförtjänt vilodag. Imorgon blir det ev. ett dressyrpass, antingen på Näset eller hemma. Jag får se, blir det hemma rider jag nog ut lite innan. Ska bli KUL i vilket fall! Längtar. Nu kan jag LB:2an i huvudet helt iallafall, och det börjar rulla på. :D

Och jag blir pepp för hopptävling! Vågar inte hoppas på något men det får gå som det går liksom. :-D Men jag har faktist lite små mål och planer som jag smider nu som jag hoppas jag kan fixa ;)

Kommentarer
Postat av: Melina

skulle man kunna få önska en footoshot? :D

typ barbacka på en äng? :D

2011-05-26 @ 18:40:50
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: Camilla

Alltid bra med mål att jobba mot :D

2011-05-26 @ 22:40:41
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0