Hoppträning

Var iväg på hoppträning ikväll som sagt. Jag hade tyvärr byggt upp en dålig känsla och blivit rädd/nervös redan innan lektionen, så min känsla var inge bra. Jag var egentligen inte pepp på själva hoppningen alls. Men B var ganska fin på framridningen, förutom när hon blev för taggad. Haha. Men hon tog vänsterfattningar, fina, utan spö eller någonting. Bara en lite överdriven fattning. KUL!

Hon stannade ju inte nån gång eller något idag, så det var inte det. Men jag hade bara en dålig, jobbig känsla i kroppen som gjorde att jag inte kunde prestera. Dock skötte B allt superfint idag då vi tog oss över 85 och 95cm! Det är inte illa för att vara oss, på en dålig dag. Min älskade fis!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Duktiga ni!

2011-05-11 @ 13:04:18
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: camilla

vad roligt grattis =D Tycker din blogg är så rolig att följa då jag själv har ridtravare.. Sen jag håller på lära hoppa nu

2011-05-11 @ 13:04:31
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0