Morning

Är hemma idag, vi skulle ha haft världens friluftsdag idag men jag är helt mör och har huvudvärk så jag pallar inte något sånt. Ska dock jobba ikväll men det ska jag orka med, ska vila upp mig och ladda energi framtills dess. :-)

Igår anmälde jag mig
till en till lokal dressyrtävling som är i juni. Det blir en LB:2a då, så jag sitter och tränar in det programmet för fullt. Det fäster absolut inte lika lätt som andra program. Det är på lång bana, och det blir lite komplicerat i mitt huvud faktist. Haha. Men det ska väl gå de å! ;) Jag måste verkligen få mer rutin så att jag kan börja rida normalt inne på banan oxå. Slappna av och ANDAS. :-)

Idag rider Emma Bellan eftersom jag ska jobba. Och imorgon äre hoppträning wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0