Tjena mittbena

Idag har jag varit på skolan. Tredje dagen i rad, tjoho kors i taket! Hihi. Jag har lyssnat på lite om typ hjärtsvikt och såna grejer, sen så har jag och Mallan idag tagit våra först venprover. HIhi, först i en låtsasarm, vilket var ASKUL! sedan tjatade jag till mig att få ta på Malin, vilket gick sådär. Jag fick ju in nålen men tror den kom för långt ut ändå, så de kom inge blod. Och jag fick PANIK när jag hade nålen i henne, hahaha. Så läraren fick göra (A)

Ska åka till stallet om någon timme. Ska bli MYS! Jag har en sån bra känsla från sist jag red i dressyrsadeln, vilket jag ska göra idag, det kommer nog gå super. Bara hon kan ha den med tanke på hennes lilla sår, men de tror jag nog. Ska antingen ta en joggingrunda längs vägarna med henne, med tempoväxlingar och sidvärtes, eller så kör jag en vända i skogen och längs travbanan, lite övergångar och mycket skritt.

Kommentarer
Postat av: Carolina

vaddå, brukar du inte vara i skolan? ;)

2011-05-11 @ 20:56:27
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Marie

Riktigt bra att du gått till skolan! Och det är rätt roligt när man är positiv :)

2011-05-11 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0