Tömkörning

Har tömkört idag. Haha JAG har tömkört.. ni hörde rätt. Har bara tömkört B när hon nyss kom till mig, typ 1-2 pass i skogen och ett i paddocken. Hon var ju inte ett dugg utbildad varken ridmässigt eller tömkörsmässigt så vi kunde ju ingenting alls.

Idag var det bara jag som inte kunde något. För B var jätteduktig! De märktes att hon är välutbildad i tömkörningen, för till och med jag som är noob kunde klara av henne. Hihi. Hon var väldigt lyhörd tycker jag, det är bara jag som måste lära mig nu. Skulle vara superkul! Jag fattade till och med några galopper på henne! ;) Vänstern var enklast, men det blev ju inga klockrena fattningar precis. Hon gick obalanserat in i fattningen. Men det är ju sånt som jag måste lära mig att fixa. :-)

Tömkörde för att hon
fått ett sår där sadeln skulle legat.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att hon kunde få visa hur duktig hon är vid tömkörning, testade ni några sidvärtsrörelser också? ;) Ni är så duktiga så! xD



Synd att hon skulle få ett sår där sadeln ska ligga, är det hon och Berra som varit i farten igen? Eller kommer det av någonting annat? :)

2011-05-07 @ 18:23:18
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Yrsa

Jätte härlig header :)

Eller dina har ju alltid varit lite extra,.. :)

2011-05-07 @ 18:40:01
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0