Happy girl

liksom!!! Nu har jag fått min IW såld, och jag ska köpa min nya dressyrsadel på måndag. Kan de bli bättre? Hihi. Ska testa rida med padd imorgon och se hur det känns, och se om den hamnar i balans elr ej. Sedan ska jag höra om jag kan få behålla den hemma tills måndag och endast komma in och betala, då det känns onödigt att lämna in den imorgon (som sagt) och sen hämta på måndag igen. När dom ändå har stängt på söndag.

KUL KUL KUL!!!
Äntligen en sadel som passar oss BÅDA. (Iallafall i skritt, HAHAHA) Bara att hoppas att fröken Bus accepterar den i trav och galopp oxå, och rör sig som hon ska. Puppan min. Blir till att leta något snyggt dressyrträns i svart nu oxå. Men frågan är om jag ska vänta med tanke på att jag byter sadlar gaaanska ofta. HIhi.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men vad är det för sadel då??? Du kan ju inte strunta i å skriva det heller! :P

2011-10-21 @ 23:36:38
Postat av: Olivia

Sv: Hon hade inte så mycket, 250. Men det blir ändå avmaskning och se om pälsen blir bättre och hostan försvinner. Om inte så måste vi kolla upp hostan, även om det inte är mycket så är det något som irriterar henne.

2011-10-22 @ 09:23:35
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0