Ottis red

Imorse runt 10 begav jag mig ut till stallet. Två kryckor, buss och 15 min (med normala ben) gångväg. HAHA. Pinsamt  de var att kliva på bussen med kryckor.. de har ju sin lilla teknik att komma upp för en kant sådär.

Jaja gick iaf bra, och så
småningom kunde jag belasta foten iaf så använde benet i varje steg. :-) Skönt. Nu har jag varit igång i 5 timmar så nu går jag faktist helt utan kryckor, dock på framdelen av foten så jag haltar ju. Men skönt ändå att jag kan gå redan, är snart uppe i sadeln med andra ord! ;)

Ottis red Bellsan idag. Gick skitbra för dom. :-) Såg jättefint ut! Dom red på travbanan och jag satt o kika på. Bellis är hur fräsch och fin som helst, hon hade änglavakt fina muppan. Så tack Ottis för att du hjälper mig nu! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! gud vilken tur att de gick bra iallafall!

Såg du att jag la pengar i ditt skåp, för schabraket alltså.. :)

2011-10-27 @ 18:20:38
URL: http://emelieaslund.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla Persson- TVÅ sponsrade tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Skönt att allt gått bra och att du får hjälp. Hur funkar Bellan med nya ryttare? Har jag förstått rätt så är det est bara du och Emma som ridit henne va?

2011-10-27 @ 21:13:00
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0