morning bitches

Hello! :-D Uppe med tuppen ja! ;) Superhärligt att kliva upp 5-6 hela helgen lång. Inför en HÄRLIG skol- och praktikvecka framför mig. Nu blire jobb, Erol kör mig, ska bara se till att få upp honom oxå. Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga, får inte vara för mesig för då får jag inte upp honom, men jag får inte vara för hård heller för då blir han nog mest arg. Haha. En himla balans dedär som man inte får rubba. ;)

Jag längtar en massa till Bellisbus!!!
Vill pussa på henne. :-D Mitt hjärtas fröjd. :-D Sen blire ridning av Elisa efter jobbet, hihihihihihihihi. Vad vi ska hitta på får ni veta senare.



Kommentarer
Postat av: JENNY

Vilken cool bild =) + fux är bästa färgen ;)

2011-09-18 @ 08:23:47
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Skulle du kunna tänka dig att köpa en ponny?

2011-09-18 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0