Igår + idag :-)

Igår skrittade jag och Bellis ut med L och M en sväng, supermysigt var de. B var till o med lite trött så hon var inte alls så speedad som hon brukar. Skönt! ;)

Idag har vi fått över 1dm snö och inte är stopp än på snöandet... vilket resulterade i gigantiska snöstyltor och ett dressyrpass i ridhuset. Gick asbra! Hon var fin genom hela passet, även om hon kokar över ibland. Men det löser jag bra. :-) Jobbade med galoppfattningar idag och hon kämpade på kanon. Och gud vad ridbar hon var i traven idag, som i söndags. Hon är verkligen asmjuk och fin. Älskade lilla häst.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv; hon stannade nån gång mer.. Men de gick ju bra inne på banan :) hehe.



Kul att hon känns fin!

2012-04-17 @ 20:40:13
URL: http://silverbern.bloggplatsen.se
Postat av: Matilda

Hej, jag råkade komma in på ett jätte gammalt inlägg på din blogg där du visade upp ett regntäcke Bucas Freedom Turnout Light, och jag har den otroliga frågan att undra om du kommer ihåg vars du har köpt det ? :D för jag vill köpa ett likadant i just den lila färgen! Jätte tacksam för svar:)

2012-04-17 @ 21:39:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0