Joggingpass (?)

Var tänkt att Bellisen och jag skulle ut på ett lungt joggingpass där hon bara fick sträcka på benen efter hoppningen igår. Men B hade andra planer. Vi red med L och Quantas. :-) På hemvägen vart hon tokig bitvis, väldigt upprörd, spänd och framförallt TAGGAD. Så jobbade lite övergångar och bitvis jobbade hon på fint.

Avslutade ändå på travbanan med lite travövergångar, sen fick hon galoppera av sig i vänster varv 2,5 varv. Kravlöst i ett ganska friskt tempo. Det gillade hon! Sen travade jag ett par varv för o få henne någorlunda avslappnad, hon var så galet taggad. Fick nöja mig med någorlunda avslappning. :-) Tror nog hon hade lite träningsvärk ändå minsann, för när jag skulle skritta av var bakbenen nån annanstans, så hoppade av och ledde henne 3 varv istället. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0