Vila

Idag var det tänkt att jag och fröken B skulle ta en skogstur i regnet, men hon hade minsann andra planer. Jag tog som vanligt in henne till boxen så hon får kissa och eller äta vid behov innan jag tar ut henne på gången. Bara det att idag så ville hon inte ut på gången, nån gång. Jag började pyssla inne i boxen och hon varken åt eller nånting, helt slö var hon. Så jag började trimma manen på henne och hon stod typ och sov när jag gjorde det. Sen myste vi och hon bara stod och hade mulen i min famn och var allmänt mysig (trött). :-)

Undrade om hon inte ville komma
ut på gången typ 3 ggr men icke det ville hon inte. Annars brukar hon vara duktig med att säga till när hon vill ut. Nu kunde jag lämna boxdörrn öppen och gå ut på gården och göra massa annat utan att hon ens försökte ta ett steg ut. Så, hon ville inte göra något alls idag. Lät henne stå där en typ 20 min efter att jag pysslat en timme, och när jag sen kom tillbaka gnäggar hon dovt och vill ut. :-) Så täckade henne och slängde ut henne i hagen och hon kom glatt ur boxen då, haha. Söthäst!


Inte nå vidare peppad tjej ;)

Kommentarer
Postat av: Stallbruttan

Naaw, söt tröttis! :3

Snacka om bildBOMB häromdagen! :O Fina var de! :)

2012-04-11 @ 21:51:15
URL: http://stallbruttans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha naw, sötnosen då! :)

2012-04-11 @ 23:18:19
URL: http://stallpäärni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0