Bates Cair Sadelgjord

Är det verkligen ingen som vill köpa min Bates-gjord? Haft den till salu hur länge som helst för lite och ingenting jämfört med vad en sådan gjord kostar i butik.

Gjorden är rödbrun, 120cm och har resår i båda sidor. Aldrig använd då den var för bred för min häst som har sadelgjordsläget för långt fram.
 
 
Såhär skriver Bates själva om gjorden:

This revolutionary girth is scientifically proven to dramatically improve your horses comfort and performance by:

  • evenly distributing pressure
  • dispersing pressure over a larger surface area
  • fluidly working with the horses muscles
  • providing symmetrical give for your horse’s expanding chest
  • being anatomically shaped for improved freedom of movement.
Gjorden är alltså luftstoppad, och formar sig därför utefter hästens bröstkorg och rörelser vilket ger en friare rörelse.
 
Den finns att köpa HÄR, HÄR och HÄR. Priset ligger på över 3000:-
 
Kontakta mig via bloggen vid intresse, och lämna din mail- eller bloggadress så återkommer jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

Släng ut den på tradera?

Svar: Där är dom tyvärr inte så generösa med plånboken :-P Haha.. Men tack för tipset! :)
Josefine Fred

2012-08-13 @ 22:34:16
URL: http://sofiaiaa.blogg.se
Postat av: Elin

Vad ska du ha för den? :)

Svar: 1000:- + frakt :)
Josefine Fred

2012-08-15 @ 01:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0