Hemmafrun

Jag är då en riktig hemmafru! Haha. Det är min andra lediga dag, och den tredje är imorgon. Så himla skönt!! :) Har tvättat 6 maskiner idag, och lagat mat, bakat m.m. Bortskämd han är min karl. Han har lite att ta igen nu ;)
 
Imorgon väntar en dressyrlektion för mig och Bellisbus, vilket ska bli kul! Jag hoppas hon är fit for fight trots att hon fick klättra i galopp idag och svettades som en råtta. Men de ska nog gå bra.
 
Sedan är det stallmöte, de första efter sommarn. Längtar faktiskt!! Ska bli himla trevligt att träffa nytt folk och lära känna nya glada små prickar, då vi fyllt några lediga boxplatser nu i dagarna! ;) Vi ska planera allt inför hösten osv. Mys!! Jag älskar hösten. Längtar tills vi tar hem hästarna från betet oxå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0