Less!
Va tråkigt, men hoppas du får pengarna tillbaka snart så du kan köpa grejen på de andra stället. :)
Vill först och främst tacka för att du inte går ut med vårt företag, känns proffsigt och moget av dig. Jag pratade personligen med dig dagarna efter vi fått din beställning samt svarade på ditt första mail. Sen vet jag inte vem som har behandlat ditt ärende. Det är lite svårt för oss som företag att erbjuda våra kunder direkt leverans när det inte finns i butik. Under sommaren så är leveransen från den stora butiken helt annorlunda än det brukar. Det ska (gör alltid) ta en vecka för oss att få varorna till oss, därför sa jag att den BÖR komma till oss inom en vecka. Varför det inte gjort det kan ingen annan än huvudfabriken svara. Dock tycker jag det är fel att du som kund inte blivit bättre informerad än du blivit. Det är något vi alltid gör då våra kunder är absolut viktigast för oss. Så det ber vi om ursäkt för! Hoppas du blir nöjd med din vara som du nu lyckats få tag på snabbare än vi och ber åter igen om ursäkt för att du inte blivit informerad ordentligt.
Med vänlig hälsning,
Anna G
Jag förstår dig helt och hållet och förstår inte själv hur det kunnat bli på detta vis. Jag själv har haft semester och har det denna vecka. Men du ska absolut få tillbaka pengarna. Mitt tips till dig är att ringa till butiken under 10-16 och berätta om din vara och att du vill ha pengarna tillbaka. Då gör dem på kontoret en överföring av dina pengar direkt till ditt kort via vår babbs. Det ska nog inte vara några problem om du förklarar ditt fall! Hoppas det går bra annars får du höra av dig till mig så pratar jag med dem! Med vänlig hälsning, Anna
Har du lust att ta en hopplektion för Gunilla N eller höra med Marianne om hon kan komma till Färsta/Alnö RK?
Hej din blogg er best:D