Till salu

Dessa schabrak finns kvar till salu :-) Resten är faktiskt sålda :-) Unnade mig två nya som jag beställde igår, men de lär ju inte komma än på någon vecka.
 


Vitt dressyrschabrak 17", marinblåa kanter och guldpasspoal. Nytvättat, och som kan ses så finns en liten svag svart fläck som ej går bort precis vid sadelgjorden.


Dressyrschabrak från Horze. Duvblått med beige/cremefärgad passpoal. Supersnyggt och underbar passform! Strl Full, och mkt fint skick. Nytvättat.


Kyro Riding Gear allroundschabrak. Strl Full. Använt 2-3 ggr och i nyskick! Fantastiskt fint under sadeln.


Pessoaschabrak, strl Full. Jättefint skick (fantastisk kvalité), nytvättat på bild. Några svaga fläckar efter sadelgjord finns.

Marinblått dressyrschabrak från Hööks. Strl Full. Använt en enda gång, därför i nyskick. Nytvättat.
 
Vid intresse så släng in en kommentar så kommer vi överrens om ett bra pris. Jag vill bara bli av med sakerna :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur är det blå (med flaggorna) dressyrschabraket skuret i ryggen? Min kan ju inte direkt har raka schabra med dålig passform ;) Haha..
Om det är utskuret för manken så är jag ev intresserad av det :)

Svar: Jo men jag tycker nog de är bra utskuret för ryggen. Inte särskilt rakt i rygglinjen. :-) Kan fixa bilder på det utan sadel om du vill? Jag glömde de i stallet idag dock. :-)
Josefine Fred

2012-08-12 @ 12:02:34
Postat av: Q Ord och inga visor!

sv:Det är ju nu jag lär märka om det är kroniskt eller inte.Han har inte hostat ännu dock.Och jag hoppas att han inte gör det heller.

Sorry för att jag inte svarade i går.Det kom en massa imellan.Och jag är inte säker att jag hinner i dag heller.Men förhoppningsvis gör jag det.Jag har inte glömt bara så du vet ;-)
mvh/Q

Svar: De blir nog bra!
Jamen Q inte är nån fara, jag hade till o med glömt?! Haha. Fick fundera nu vad du menade för nåt.... Så nån brådska äre då rakt inte.

MVH :)
Josefine Fred

2012-08-12 @ 13:12:33
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda Gissberg

Det blåa med flaggora på & det bruna , hur mycket ? :)

Svar: 300:- för båda två ? :)
Josefine Fred

2012-08-12 @ 14:00:37
URL: http://brownstar.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad ska du ha för det då? :)

Svar: 200 inkl frakt? :)
Josefine Fred

2012-08-12 @ 17:18:10
Postat av: Jennie

Ska fundera :) Är någon annan snabbare att bestämma sig så sälj :)

2012-08-12 @ 17:32:40
Postat av: Hanna

Har du kvar det vita med marinblå och guldig kant? samt det med flaggor på? Är iallafall väldigt intresserad av bägge!

Svar: Yes de finns båda kvar. :-) 270:- inkl. frakt?
Josefine Fred

2012-08-13 @ 11:24:45
URL: http://dressyrfux.blogg.se
Postat av: Hanna

AH, åh jag vill. Får dock inte pengar förrens den 23, men jag återkommer då. Kommer det någon annan som är intresserad så sälj dom! Tänker inte be dig hålla kvar dom i tio dagar. :)

Svar: Återkom då du! :)
Josefine Fred

2012-08-13 @ 12:20:22
URL: http://dressyrfux.blogg.se
Postat av: emelie

Hur är det med de två översta är de kvar?, och är dem de vad vill du ha för dom?
mvh emelie

Svar: Dom finns kvar! :-) 250 inkl. frakten?
Josefine Fred

2012-08-24 @ 13:02:21
Postat av: Emelie

låter toppen det:), du kan väl skriva ett mail med lite banknr och så vidare?:D

2012-08-27 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0