Woho!

Idag har jag jobbat till 15. :-) Trots att jag la mig i tid igår, och inte började jobba förrän 9 imorse kände jag hur min kropp  verkligen behövde få sova vidare sen helgens 26 jobbtimmar. Hua vad sliten jag kände mig. Men de var bara o kliva upp de :-) Har gått bra att jobba och varit  rätt lungt så nu är jag fit for fight igen.
 
Gick ner till Ica efter jobbet och hämtade ut mitt paket som ÄNTLIGEN kommit, som innehåller det jag skrivit om i en hel månad nu. Det var dock tur att det kom, för nån gång idag har ettiketten med mitt namn på slitits bort.. :S Jag som tog som rekomenderat o allt, kul om de inte kommit tillrätta. Men nu så kom de tillrätta :D Ska fota snart och visa er!

Kommentarer
Postat av: Julia m. ridtravaren Lelle

Spännande med ditt omtalade paket! ;)

2012-08-27 @ 16:24:45
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0