Andra hästar

De är så otroligt sällan jag rider andra hästar nu. Saknar det ganska mkt! Borde passa på när någon frågar om jag kan, men jag har ju så lite tid. Häromdagen fick jag rida Fisen igen, och det var över ett halvår senast. Vilken känsla!! Hon har ju alltid varit en av mina favoriter den damen. Tror hela jag sken upp som en sol. :-)


Jag och Lordi, Emmas unghäst som då var 5 (?) år. Svenskt varmblod
Jag och Tildas Kimberley. 90% arab
 
Kickan, Cheek to Cheek. Varmblodig travare


Bamse.
 

Simb Mate, Matte. Varmblodig travare
Malins Peasant Elisa. Varmblodig travare

Linneas Quantas Country, varmblodig travare
 

Carros Lisen. Svenskt varmblod

Carros Madonna. Welshponny

Kommentarer
Postat av: Anna Gylling

Jag kan skicka upp Wille till dig ett tag om du vill ha annan häst att rida. Hahah ;)

Svar: Jamen gört! ;)
Josefine Fred

2012-12-15 @ 06:23:38
URL: http://www.willbetheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0