Dressyr

Blev dressyr idag i paddocken, med Malin och Fis. Vi fotade varandra, så de kommer bilder senare ikväll. :-) Tydligen hade Mallan en dålig fotodag idag så vi får la se vad de bjuds på, haha.
 
Bellie var superfin idag! Riktigt trevlig alltså. Det var oplogat i paddan så jag red i kanske 20 min, max 30.. Jag red mest tempoväxlingar, och hon svarade så jäkla bra alltså. Jättelydig, även för minskning av tempot. Jättekul verkligen! Och galoppen gick jättebra, det hade smält in det vi jobbade med på senaste passet, så redan från första språnget hade jag henne på bakdelen och hon var hur mjuk och fin som helst i mun. Riktigt skoj pass med andra ord.
 
Som sagt, kommer lite bilder sen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0