FRÅGESTUND

Vi slår till med en frågestund! :-)
 
So SHOOOT :D Bomba mä ;)
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur skulle du börja att bygga upp en häst med muskler om hästen är igång men inte särskilt musklad? :) lite flummig fråga, men jag hoppas att du förstår :)

2012-12-22 @ 21:09:13
Postat av: Lina

Vad har du önskat dig i julklapp? ;D

2012-12-22 @ 21:42:02
Postat av: Carro

Vad har du för planer/mål med Bellie inför framtiden? :D Om ni satsar till något speciellt eller så? :)

2012-12-22 @ 23:31:43
URL: http://skimmelsto.blogg.se
Postat av: Frida igen

Är du en mer "planerande" person eller är du lite o organiserad av dig?

2012-12-23 @ 10:41:18
Postat av: Marie

Jag måste säga att din sits är helt underbar, helt lodrät och korrekt. Tittar man tillbaka i bloggen och jämför då med nu så har du utvecklat den enormt.
Och min fråga är då; hur har du gjort för att träna upp den?

2012-12-23 @ 14:29:40
Postat av: Anonym

Detta tillhör ju visserligen inte frågestund, men om du kanske hade kunnat ta upp det i ett inlägg? Jag VET att man ska rida en häst i form, och HUR man ska göra det. Min tidigare häst utbildade jag till msv, så jag vet ju hur man ska göra. Men detta är första travaren jag utbildar och får verkligen kämpa mig gul och blå. Har ett stort problem med att få hästen att förstå hela den här grejen med att gå i form. Varken i longering med inspänningar eller ridning fungerar det. Fungerar endast med gramantyglar (gummisnodden kämpar hon bara emot och tar att de gör ont i munnen). Har jobbat mycket med att stärka henne i många månader. Tänkte höra om du har ngt tips hur man visar hästen vägen (om de finns ngt knep just för travarna)? /Hästen som fortfarande tror hon går på bana och en smått frustrerad matte! :)

2012-12-28 @ 07:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0