"Ledig" idag

Är typ ledig idag. Iallafall över dagen/morgonen. :-) Börjat 7 varje dag sen i lördags så de var skönt att slippa kliva upp idag. Dock så vaknade jag ju ändå kl 06.20 och min kropp undrade varför vi inte var i full gång att jobba. Vaknade igen runt 7, och igen runt 8. Klev sedan upp vid 9. Lika förvirrad alla ggr då jag haft en massa knäppa, förvirrande drömmar och även mardrömmar. :-P Suck. Min kropp vill inte sova på morgonen. Däremot på kvällarna slocknar jag som ett ljus framför en film..
 
Jag som ska jobba natt inatt. Spännande. Folk tror ju t.o.m att jag har sjukdomen narkolepsi, HAHA. Mest på skämt. Men seriöst, jag kan somna var som helst när som helst om jag vill. Och inte vill. Haha. Men jag ska ladda upp med godispåsar och datasittande så ska jag nog lyckas hålla mig vaken. Får springa nåt varv runt huset oxå om de blir gränsfall. ;-)
 
Måste nu gå och dra upp min karlslok, för jag har en del ärenden att uträtta idag, och så ska jag hinna med min lilla häst oxå innan jag ska sova kl 16.
 
Ha en bra fredag! :-D För de ska jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0