Vila

Idag fick hästen min vila. Det var tänkt att vi skulle ha hoppat i ridhuset, men de planerna gick i stöpet.. Hoppade lite på Elisa efter att Mallan hoppat och fått igenom en bra runda. Jag lät rädslan ta över och hoppade bestämt av efter ett stopp där jag inte riktigt var med, utan hade slutat rida. Men de är lätt att vara efterklok, men jag ska verkligen fortsätta jobba på min rädsla för jag SKA bli bättre. Jag SKA bli en duktigare hoppryttare. Någon gång. :-)
 
Vidare for vi till en hästbutik i stan, som jag tyvärr inte ger mycket för. Att blåsa sina kunder (indirekt) kanske inte är de bästa tillvägagångssättet för att få en framgångsrik butik. Men men. Vidare till fantastiska grafströms där jag köpte nya lädervårdsgrejer, tvål och balsam. Blev även ett svettäcke där, blev ett Bucas Shamrock ändå. Det finns trettio åsikter om alla täcken, så jag gör helt enkelt ett försök själv så får jag se vad jag tycker om det.
 
Nu blir det vila för Bellis troligtvis hela helgen, mer om det till veckan. :-)
 
Köpte 145, och misstänker att det kan bli lite tält-varning. Men vi får la se..

Kommentarer
Postat av: Ord & inga visor!

Även om inte jag är nöjd med täcket så kanske det funkar för dig :)Tror det är en vanesak också vad man vill ha ,och vad man själv tycker funkar bäst.Satans så snygg färg på täcket det var.Har inte sett det i grönt förut. Blir tjusigt på din fux det där tror jag =)
mvh/Q

Svar: De är ju himla olika!! :) Och Shamrock är det jag funderat på längst, samt läst bäst om och hittat mest info av de jag varit sugen på.. Så vi får se. Fick ett bra pris så de var läge att slå till.
De är en av dom äldre färgerna, som inte finns nu, som fanns på lager här.. :-D De blev riktigt snyggt!
Josefine Fred

2012-12-07 @ 20:07:00
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnéa

Vad kostar ett bucas täcke?
Jätte fin blogg:)

Svar: De finns massa olika modeller och prisklasser på Bucas-täcken :-)
Tack!
Josefine Fred

2012-12-08 @ 17:24:05
URL: http://mazze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0