Bus och mys!

Var ut till lilla B förut. Hade tänkt ta en ridtur i det underbara vädret, men fröken B var inte sugen på att gå in. Jag har umgåtts med henne alltför lite i hagen senaste tiden så det var bara en tidsfråga. Så jag gick efter tills jag fick på henne grimman, sedan flyttade jag bak- och framdel lite, för att sedan släppa henne lös och skicka iväg henne.

Sedan busade jag med
gänget i hagen, svinkul! Haha. Vad dom drar på. Särskilt Basen och Elisa, som är dom som drar igång allt. Bellie och Quantas står mest och tittar på och undrar vad dom håller på med. Så för att få igång Bellie blev jag tvungen att få igång Quantas, och han tyckte ju det var SKITKUL! Haha gud vad han sparkade bakut och drog på. Och då hänkade ju lilla B på oxå.

Efter så bara myste vi
, Bellisbus och jag. Vi hade de verkligen hur mysigt som helst!! Var ute ett bra tag med henne. Sen ville hon knappt sluta följa efter mig. Mission complete! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0