På jobbet

Sitter på jobbet nu. Slutar om lite mer än 2 timmar. Skööönt! Nog  för att jag älskar mitt jobb men jag ska ut till stallet (såklart) efteråt, och det är ju bara så underbart. Speciellt när det är så skönt väder som det är, dock så börjar det snöa en del nu så får väl hoppas det inte blir hur mkt snöande som helst. ^^ På schemat står ridning av två hästar idag. Ett dressyrpass och ett joggingpass/lättare uteritt, men mer om det senare. :-)


I år är jag och min prins inne på vårt sjunde år tillsammans. Hur galet underbart som helst! :-) Hello, 7 år? Det är inte friskt i denhär åldern!! :o Men det är de bästa som hänt mig iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag och min pojkvän är också inne på vårt sjunde år. Det hör ju inte till vanligheterna att träffas som tretton resp. Fjorton och hålla ihop så länge! Inte trodde jag för sju år sen att jag skulle bo på en fin liten gård med stall tillsammans med honom inte! Men vad underbart det är att kunna vara så trygg med någon, vi är nog lyckligt lottade du och jag ;)

2012-01-15 @ 10:06:55
URL: http://tarsans.blogg.se/
Postat av: Emeli

Åh! Grattis!

2012-01-18 @ 05:55:18
URL: http://tillhast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0