Skolan

Sitter på school just nu. :-) Har naturkunskap hela dagen. Elr ja, förmiddagen. Sen ska jag iväg på ett ärende innan det bär av till Birsta för att köpa mineraler åt Bellisbus, dom är slut när som helst nu. Sedan blire stallet runt 4 nån gång. Längtar sjuukt mkt! Vill bara pussa på min prinsessa som jag inte träffat på två hela dagar. Gosserå! ;) Ska ut och jogga na längs vägarna och bara mysa på. Woho! Har även betalat mina tre schabrak nu som är påväg hem till mig. Dom dyker nog upp nästa vecka. :-D


SAKNA!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vintertäcke mm till salu

Ska bli spännande att se dina schabrak!

S: Tack för din röst, kika inpå bloggen och se vem som vann!

2012-01-25 @ 13:20:27
URL: http://camillaahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vintertäcke mm till salu

Sv. Tack :) Jag hoppas vi kommer igång snabbt

2012-01-25 @ 13:56:52
URL: http://camillahastskotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0