Fler schabrak till salu

Här kommer fler schabrak till salu. Ska även försöka ta ett foto på alla tillsammans så blir det inte så utspritt med alla bilder överallt. Gällande det blåa pessoaschabraket så kan de fasen hända att jag sålt det, haha! Jag hittar det inte. Men jag ska leta lite till. Annars så har jag väl sålt det någon gång. Mitt minne är ju som det är.
 
Kontakta mig vid intresse så tar vi pris då. :-)
 

Jacson allroundschabrak strl Ponny. Mycket bra skick!


Allroundschabrak Catago strl 16",  dock stort i storleken. Passar bra under min 17" sadel. Använt 1-2ggr.


Allroundschabrak Hööks, strl Full. Välanvänt. SÅLT


Allroundschabrak från Kyro Riding Gear. Hon har själv sålt slut på alla, så passa på! ;) Strl Full. Använt 2-3 ggr, nyskick.


Sprillans nytt schabrak från GLOBAL. Strl Full. SÅLT


Marinblått fleecetäcke med grön och blå kant. Strl 135cm. Bra skick.


Ländtäcke, vattentätt med fleecefoder. Strl Full. Mkt bra skick!


Dressyrschabrak från Hööks. Mkt bra skick, strl Full. SÅLT

Dressyr/allroundschabrak från Hööks. Förmodligen bland de enda exemplaren! Aldrig sett någon annat sådant här. Använt 2-3 ggr, nyskick. Strl Full. "TINGAT"
 
Klarblått dressyrschabrak med grön kant. Strl Full. Inte använt mkt, toppskick. "TINGAT"

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blåa med ljus blå Kant och det svarta med vit/grå kant, vad ska du ha för dom? Kanske ;)

2012-07-14 @ 20:28:28
Postat av: Bettan

Hej! Om du hittar det blåa pessoa så slår jag gärna till på båda för 300 kr!! Snabb affär utlovas. Kika om du hittar det. Kram :-)

Svar: Hej! Jag ska hem och leta. Kan verkligen inte komma ihåg att jag ska ha sålt det? Hm... Hittar jag det får du dom givetvis. Vill du ha det vita bara annars?
Josefine Fred

2012-07-14 @ 21:36:27
URL: http://bettanshast.blogg.se
Postat av: Gönül

Jag skulle gärna vilja köpa det lila dressyrschabraket. Jättefin färg :)
Sen är jag intresserad på vad alla de tre sista schabraken skulle kosta. Ser att någon redan lagt bud på det svarta m. vit/grå kant, men om den inte är såld än så kan jag tänka mig köpa det.

Svar: Visst är det! Det är helt underbar kvalité på det. Jag har själv ett exakt likadant i gult som jag flitigt använder.
Tyvärr finns bara det klarblåa med grön kant kvar av de 3 sista. De andra 2 är "tingade". Men skulle någon ångra sig så hör jag av mig.

För det lila och det klarblåa schabraket blir det 400:- inkl. frakten. Känns det ok? Och då kostade det lila 299:- nytt och som du ser är lapparna kvar. Jag kan även skicka med de blåa norton-skydden du var intresserad av, till samma pris.

MVH Josefine
Josefine Fred

2012-07-14 @ 23:21:19
Postat av: Emelie

Hej!
Intresserad av de rosa ländtäcket, vad skulle du vilja ha för de?? :) kram

Svar: Hello!! :) Du menar lila? :-D 80:- Kram :)
Josefine Fred

2012-07-14 @ 23:41:16
URL: http://www.emelieaslund.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Hej, okej, kan jag inte titta om hon kan ha de och kan hon de så köper jag de?! :) kram

Svar: Jag kan mäta de, så kanske du kan mäta något som du har redan? :-) Det är storlek Full.
Josefine Fred

2012-07-15 @ 00:30:00
URL: http://www.emelieaslund.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Om du har det lila "Global" schabraket kvar är jag intresserad!

Svar: Tyvärr är de sålt! :/
Josefine Fred

2012-07-15 @ 12:22:00
Postat av: Bettan

Hej igen! Jag kan även tänka mig att köpa det vita pessoa och det bruna "Kyro riding gear" tillsammans om du inte hittar det blå pessoa dvs. Om det finns kvar dvs. :-) kram

Svar: Ja de blir bra! :) Ska försöka ta mig hem till mamma någon dag och leta de blåa, för om de finns så ska de vara där. Kram!
Josefine Fred

2012-07-15 @ 12:28:24
URL: http://bettanshast.blogg.se
Postat av: Maja

Kan du rekommendera någon bra sadelutprovare här i närheten? :)

Svar: Tyvärr inte! :/ Har hört att Karin Åberg i Härnösand ska vara bra, men om det stämmer vet jag inte.
Josefine Fred

2012-07-15 @ 16:59:03
URL: http://felfri.net
Postat av: Elin

Hej! Hur mycket vill du ha för det rosa ländtäcket? :) Vad är det för material?

Svar: Hej! Det är lila, kanske är bilden som missvisar färgen. Men de är lika lila som schabraket i samma inlägg. Det är vattenavvisande med fleecefoder på insidan.
80:- + frakt elr avhämtning. :-)
Josefine Fred

2012-07-16 @ 13:33:33
URL: http://livetsomelin.se
Postat av: matilda n

det blåa pessoa köpte ju jag! :P ´haha
vad ska du ha för Kyro Riding Gear shabracket? :)

Svar: Hahaha jag kom på det i duschen igår... :-D
Det är förmodligen sålt, har en som "tingat" det. :-/
Josefine Fred

2012-07-16 @ 15:51:38
Postat av: linnea

skulle jag få kunna prova de lila ländtäcket på quantas,om han skulle kunna ha de hur mycket ska du ha för de?
om du har de kvar så klart :)

Svar: 80:- :)
Josefine Fred

2012-07-16 @ 16:31:20
URL: http://quantascountry.blogg.se
Postat av: Matilda n

Okej men om hon inte ska ha det så såg jätte gärna till!;)))

2012-07-19 @ 16:30:18
Postat av: Matilda n

En sak till vad ska du ja för det blå fleecetäcket?:)
Kram

Svar: 100:- :) Kram
Josefine Fred

2012-07-19 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0