Godmorgon alla glada!

Vaknade upp skitpigg av mitt alarm nyss. Jätteskönt! Snoozade dock, men vakna upp lika pigg alla ggr. Beror nog på att jag la mig tidigare än vanligt igår, en halvtimme tidigare. Tänk vad mkt en halvtimme kan göra. :-) Men de behövde jag! Med tanke på att jag jobbar 65 timmar denna vecka, varav 14 idag och 14 imorgon (resten i helgen). Så jag behöver all sömn jag kan få.
 
Idag ska Bellis få sig ett pass i skogen. Vi ska bara mysa på lite hon och jag. :-) Sedan ska E och jag fara och handla lite.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Q Ord och inga visor!

sv:Nä det tycker inte jag heller så jag ska ringa en annan veterinär i morgon för att höra. Denna veterinär som vi hade ut nu är ny för mig och jag kan väl inte säga att jag är direkt imponerad av vad jag sett av denne hitintills.
Jag blir liksom så less.Nu låter han som innan i stort sätt och då har han varit under medicinering i lite mer än en vecka.Det tar ju uppenbarligen inte utan han behöver mer hjälp för att bli frisk.Men nä!Då får jag slängt i ansiktet att jag ska vänta i en vecka till. =O
mvh/Q

2012-07-17 @ 13:30:16
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0