Goodmorning :-)

Vaknade för 2 timmar sen. :-) Har fikat lite och ska väl ta och klä på mig för att dra mig vidare till stallet. Fan, kom just på att bussarna bara går en gång i timmen. Får vänta tills kvart efter 13 då.. Tänkte ta mig en uteritt på ängarna idag i alla gångarter, och på slutet ska jag rida lite på fyrkanten och träna galoppfattningar och avsaktningar, och testa de tips jag fått. Främst så ska jag försöka få henne ännu lägre formen och prova sakta av då och se vad som händer. Samt inte sluta rida i avsaktningen, och hela tiden sitta kvar på rumpan.
 
Längtar! Sedan efteråt tänkte jag gå upp till själva stallet och rensa schabrak som ska säljas. Hua, kommer bli svårt att skiljas från vissa. Men jag vill inte ha en massa schabrak elr prylar som bara ligger. Jag använder ju inte ens hälften. Likabra att jag gör mig av med skiten :-) Visst, det är kul med outfits och roliga färger etc., men SÅ viktigt är det inte. Vill ha kanske 5-6 schabrak till varje sadel. Nu har jag cirka 25-30 tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaaaaaaaah!!!! Rensning!! Halleluja!!!!! :D :D kommer sitta som klistrad vid telefon (bloggen) dom närmaste dagarna för att vara bland de första som ser!!!!! Har du kvar din knall gröna?! :D

2012-07-14 @ 13:37:06
Postat av: Linda

Dvs de som ligger på din sälj (?) sida här på bloggen :) eller va de intresse sidan? Ja du förstår :)

2012-07-14 @ 13:38:18
Postat av: Linda

Haha! Jag Kanske borde börja lösa bloggen via datorn ist då jag inte alls sett att du redan lagt ut vissa schabrak ;) haha :P

2012-07-14 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0