Nattugglan

Jag har blivit lite av en nattuggla sen jag flyttade. :-) Haha. Jag har så mycket spring i benen och kan liksom inte riktigt slappna av. Elr jag kan, men jag VILL göra en massa. Idag har jag och E varit runt på Birsta för en del ärenden, och sedan bar det av hem för matlagning och massa kakbak.
 
Blev kassler m. sås och ris idag, svingott! Och sedan bakade jag (och delvis E faktiskt) kanelbullar, vaniljbullar, morotskaka och kolakakor. Imorgon funderar jag på att göra små kladdkakor. :-) Får se om jag hinner för jag har bokat tvättid, samt att jag ska städa hela f.m då jag får främmande imorgon.
 
Othilia har ridit fina lilla B idag. Alla gångarter, på en uteritt. :-) De hade gått bra! Hon hade legat på lite i traven och galoppen, men hon är ju så ibland så de är liksom bara att göra de bästa av situationen. Imorgon vilar hon, men på onsdag är hon min igen!! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sugen på en länkning till din blogg? I så fall kan du kanske se efter om du kan lista ut vilken häst det är i "gissa hästen"-tävlingen på min blogg!? :)
Fin blogg du har btw! :) kram!<3

2012-07-10 @ 17:39:40
URL: http://mellroths.devote.se
Postat av: Linda

Åh jag var också alltid så där engagerad när jag flyttade hemifrån till eget, haha vad hände sen? Sen blev man van och lat haha

2012-07-10 @ 18:05:14
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0