Till salu

Allt detta finns fortf. kvar, till salu. Lägg bud, då priserna är diskuterbara.


Exklusiv Horsewear dressyrschabrak strl Full. Vitt med marinblåa kanter och guldpasspoal. Lite missfärgat efter sadeln (se bild). 120:-


Pessoa hoppschabrak, strl Full. Lite missfärgat vid sadelgjorden, se bild. 150:-


Sprillans ny Bates Cair hoppgjord. Resår i båda ändar, 120cm lång. Denna gjord är alltså luftstoppad och anpassar sig efter hästens bröstkorg då den formar sig eftersom det är luft i den. Ger maximal rörelsefrihet. Nypris 3500:- Mitt pris 1500:- (Inkl. frakten)


Sporrar damstrl (troligtvis). 30:- Kandar 14cm, 30:- Mässingstigbyglar dam, 30:-, Senskydd strl Cob med ditsydd spets, 30:-, Pannband äkta swarowski, strl Full. Rödbrunt läder. 300:-


Brun dressyrgjord från Otto Schumacher, extremt bra kvalité. 55cm lång. Nypris 1700:-, använd ett halvår. Mitt pris 800:-


Senskydd från Norton. Cob. 50:- TINGADE


Nosgrimma strl Cob. 10:-


Pullarträns från Hööks strl Full. Använt ett par ggr, nyskick. Tyglarna är dock använda men kan fås med ändå, bra skick. 250:-


Rödbrunt/mörkbrunt pullarträns, ihopplock. Inga tyglar. 100:-


Beiga ridbyxor strl 164. Superstora, mer som 36. 100:- SÅLDA


Dressyrschabrak strl Ponny. Använt 1 gång. 100:- TINGAD

Kommentarer
Postat av: Sandra Nensén

jag är intresserad av sporrarna

Svar: Okej :-) Bara att säga till om du vill köpa nåt! :-)
Josefine Fred

2012-07-07 @ 22:12:05
URL: http://sandranensen.blogg.se
Postat av: Emelie

Åååh, äntligen hittade jag tränset jag letat efter!! Det från hööks med "ringar" på :D det vill jag köpa!
Är även intresserad av ridbyxorna! Vad är det för färg på nortom benskydden? Lite svårt att se på mobilen :p

Svar: Toppen! Maila mig på [email protected] för uppgifter om hur du ska gå tillväga med betalning etc. :-) Nortonskydden är marinblå med ljusblått ludd.
Josefine Fred

2012-07-08 @ 00:25:54
URL: http://ridtravarna.blogspot.se
Postat av: Caroline

Är det lila dressyrschabraket längst ner? Isåfall är jag intresserad av det! :D

Svar: Ja plommonlila heter färgen. Haha jag hade glömt bort att jag sålde dedär när du frågade efter lila schabrak xD
Josefine Fred

2012-07-08 @ 00:41:03
URL: http://xn--stallprni-02aa.se/
Postat av: Linnea

Hej! Funderar lite över nosgrimman, visst är det väl skuggan som får det att se ut som en guldkant nedtill? Och visst är det svart? Om det är svart utan kant nedtill så vill jag gärna köpa den :)

Svar: Hej! Det är ingen guldkant nertill. :-)) Kontakta mig på [email protected] så pratar vi vidare. MVH Jossan
Josefine Fred

2012-07-09 @ 23:59:15
Postat av: Gönül

Hej! Jag är intresserad och skulle vilja köpa senskydden stl Cob (utan spets, hehe. ;P)
Sen är jag också intresserad av några schabrak i dina andra inlägg, men jag kommenterar dessa inlägg var för sig istället.

2012-07-14 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0