Tisdag :-)

Låg och snoozade länge imorse. Så himla skönt! Och jag var trött som ett as. Var ner och slängde in en tvätt förut oxå, skoj! ;) Om en timme beger jag mig mot sjukhuset, ska ta LÄSKIGA blodprover i min arm :( Har ALDRIG tagit i armvecket förr då jag totalvägrat.. Men jag måste väl möta min rädsla idag och ta dedär proverna. Sedan beger jag mig till röntgenavdelningen. Längtar inte. :-)
 
Ska till älskade Bellisbus sedan, det däremot längtar jag till! Ska tänka på henne när det är dags för blodprov, haha. ;-)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Värre med stick i fingret än i armen!

2012-07-03 @ 14:34:13
Postat av: Caroline

Jag gillar inte heller blodprover, men tittar jag bort går det bra. Men vad ska du röntgas för då? :o

2012-07-03 @ 16:05:44
URL: http://xn--stallprni-02aa.se/
Postat av: Q Ord och inga visor!

sv:det hoppas jag också för han låter inte allt för rolig om man säger så.Sen är jag väl inte direkt överens med vets diagnos för jag vette tusan hur det ska gått till? Varesig jag eller hästarna har träffat andra hästar på typ en halv evighet men men.. Jag får härda ut och ge fabrol och se om det hjälper.
mvh/Q

2012-07-03 @ 17:10:26
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra - Foto, hästar & vardag

Hua! Inge roligt med blodprov.. Hoppas att det går bra iallafall! Och förresten, vad fin headern blev! :)

Svar: De gick finfint! :D Tack :D
Josefine Fred

2012-07-03 @ 21:17:27
URL: http://sandrastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0