Vila

Idag blir det vila för fröken B. Jag jobbar 7-21 och sedan har hon gått 3 dagar i rad så en vila passar bra. Hon var lite trött och hängig på ögonen igår, så då får hon en dag att återhämta sig på.
 
Har fått sålt en hel del nu. Eller ja, folk har tingat. Alltså inte köpt än, men hoppas på att affärerna går i lås. Jag sparar nämligen till en grej jag velat ha väldigt länge, varför jag säljer av en massa onödigt. Jag får ju bara köpa nya hästprylar om jag säljer gamla. ;) Det är min egen regel.
 
Och tusen tack fina ni för era underbara kommentarer! Blir verkligen glad ända in i själen av att läsa dom. :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud, ja älskar din header, den är jätte snygg! :D

Svar: Tack så mkt!
Josefine Fred

2012-07-16 @ 18:32:44
URL: http://Ponnymoln.blogg.se
Postat av: Linda

Sv: Jo jag vet det om bettet, du har nämnt det tidigare ;) Fast det är ju liite logiskt att det sticker ut ibland vid tygeltag, men jag ska skaffa mig ett kortare och se hur det funkar :)

Svar: Fast vid normala tygeltag ska det faktiskt inte sticka ut. Då har man passat ut bettet efter hästens "läppar" och inte efter hur lång den är inne i munnen. Man brukar ta tag i bettet och "dra" lite lättare för att se hur mycket det sticker ut, så mkt som det sticker ut -så mycket för långt är bettet.
Men alla gör olika, var bara ett tips. :-) Tror som sagt på ett väldigt obehag med 2- och 3delade bett som åker omkring på laner och tunga.
Josefine Fred

2012-07-18 @ 13:07:15
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0