Dissar!

Hööks billiga syntetstigläder för 129:-. Såg att dom inte fanns kvar på hemsidan nu..? Kanske fått in klagomål? Iallafall. Idag när jag travade kände jag plötsligt hur stigläder spännet kändes som det var på låret mitt. Saktade av och kikade, och då hade de gått sönder! Själva piggen man stoppar in i hålen hade gått av. Så hela lädret var ju påväg ner. Kul om det hade hänt på hopplektionen vilket var förra ggn jag använde denna sadel. Livsfarligt ju. :o

Tur jag har ett par kanonbra
stigläder i reserv, dock mörkbruna alltså helt fel färg. Men vad gör man. ;) Fick ju knuta en knut på stiglädret som improvisering, men de kan man ju inte rida omkring i. :-P


Det är alltså inte dessa, utan de andra som funnits i syntet. Den smalare varianten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har sånna stigläder och för mig har de funkat superbra. Har haft dem i över ett år nu. ;)

2012-03-23 @ 18:29:12
URL: http://guldponier.blogg.se/
Postat av: Sandra Plate

dom i syntet hade ja o dom sög verkligen! ja har dock bytt nu till dom du har på bilden :P mkt bättre!

2012-03-23 @ 19:01:18
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också haft dom i synten men jag tycker dom har varit superbra. Det enda som var var väl att dom lät lite. men det var de enda :)

2012-03-24 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0