Hihihihi

Vaknade 7 idag typ, är ledig. :-) Ligger och myser med E i sängen som ligger och drar i mitt fläsk... och fnissar? Hm.. Vi väntar på att klockan ska bli 9 för då tänkte vi äta frukostbuffé på IKEA. Har aldrig gjort de, bara suttit och kollat på förr. ;) Haha. Men nu jävlar ska jag frossa. :-D Har även varit asduktig som inte smällt i mig massa kvällsfika på kvällarna nu. I förrförrgår åt jag det sista jag åt kl 8, sen i förrgår kl 9, och igår åt jag en ceasarsallad kl 5-6 och sen har jag inte ätit nånting alls. Och jag är inte ens hungrig :o Fortfarande mätt, haha. Mysko.

Idag äre fredag = frossardag. :-D Ska köpa en massa godis, och ikväll ska jag och M kika på lite tävlingar oxå. KUL! =D Sedan kommer en "storbloggare" till vårt stall ikväll, nämligen Lamia. :-D Spännande!


SEEYA :D

Kommentarer
Postat av: Julia Kling med ridtravaren I Hear Music

Frukostbuffé på IKEA? Finns det? Haha. Varför kommer Lamia till er?

2012-03-16 @ 09:09:12
URL: http://oneofmusic.bloggplatsen.se
Postat av: Melina

sv: Bergsåker.. :)

2012-03-16 @ 09:20:06
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0