Uteritt

Red ut en sväng längs vägarna i skritt och trav på fröken. Hon kändes dock inge vidare trevlig idag, jag tror hon har lite vårkänslor för hon är väldigt på tårna. Hihi. Sen var jag lite småstressad så det kan säkerligen ha påverkat, jag börjar bli sjuk dessutom så var inge ridsugen. JA, det påverkade definitivt.

Fick henne aldrig att riktigt bära sig idag, och hon hängde som attan i högertygeln och bet sig fast där. I vanliga fall brukar hon ju det, men idag var det mer extremt. Så hon kändes tung fram, och ja. Fick liksom inte riktigt loss henne idag. Och hon flög upp i luften för dom mest fjantiga sakerna, haha hon som aldrig är skvätten ens. Blev skritt nästan hela vägen hem, var lönlöst att göra något annat. Dock var sista travsträckan rätt fin, hade inga speciella krav förutom att hon inte fick hänga sig i bettet så förbaskat. :-P

Tar nya tag imorgon! Om jag inte är sämre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0