Utsläpp

Nu är jag snart redo att gå till bussen och åka till stallet. Ska ta ut hästarna idag. :-) Ska bli supermys! Hör fågelkvitter och ser att himlen är rosa i horisonten så det blir nog en fin dag idag. :-D Jag blir så SJUKT glad av sol. Ska ta en liten ridtur oxå, på Quantas. Bellis vilar idag hon (tror jag). :D

Har haft mardrömmar och världens stördaste drömmar inatt... Vaknade ett par ggr och var livrädd, haha. Piercade bl.a ögonbrynet, och helt plötsligt hade jag en i överläppen oxå (skitsnyggt), och helt plötsligt tröck jag igenom en piercing i mitt gamla hål i tungan, och jag ba kände hur den pressade igenom.. Skitäckligt! Mardrömmarna är ingen idé att ens försöka förklara för dom är så knäpp så det låter bara helt mupp. ;)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Ska inte du vara med på träningstävlingen på färsta? :)

2012-03-07 @ 08:51:33
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0