Gårdagen..

Igår blev dagen inte riktigt som planerat. Vaknade upp vid 9 och mådde prima efter en kväll ute med studenterna ;).. Ringde E-m och bestämde att vi skulle fixa sommarhagen. Kl 4 var vi klar med den, och då far jag upp till stallet och ska mocka åt både B och Fisen, och sedan rida dom.

Så fort jag börjat mocka Bs box så får jag ett migränanfall (behöver inte gå in på detaljer), som varar i 7 timmar och som får mig att vilja DÖ. Så jävla ont hade jag, i både ögonhålor och huvud + att jag kräktes 6-7 ggr. Sedan for vi faktist upp till sjukhuset så jag kunde få nån medicin så jag över huvudtaget skulle kunna somna. Efter det blev det så mycket bättre och jag fick till o med äta.

Så både Fis och Bellis
fick vila igår, dom små bruttorna.

Kommentarer
Postat av: Fia

Men fy f*n vad jobbigt du verkar ha det med migrän :( krya på dig och hoppas att det blir bättre.

2012-05-18 @ 09:15:54
URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se/
Postat av: Julia m. ridtravaren Lelle

Men gud! Låter inge vidare! :( Måste vara sjukt jobbigt och påfrestande för dig :(

2012-05-18 @ 11:21:56
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

Krya på dig.Gubben lider också av migrän så jag vet hur utslagen man kan bli av det och hur dålig ni som har det mår och jag lider med er =(



Har du ofta huvudvärk annars också?Jag har en vän som har kronisk huvudvärk (hortons)Han hjälps bland annat av syrgas.Vet dock inte om det kanske hjälper vid migrän också.

mvh/Q

2012-05-18 @ 16:05:02
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0