Helgen

Othilia har haft Bellsan fre-sön. :-) I fredags skrittade dom till paddan och red lite trav/galopp där, och B hade varit hur fin som helst.
 
Lördagen blev det en skrittur, och idag en uteritt med skritt och trav.

Imorgon får jag äntligen träffa min älskade lilla tös igen. Jag har jobbat massa, och skulle egentligen jobbat 14 timmar idag, men jag fixade in en annan tjej till kvällen, så de blev "bara" 9,5 timme för mig. Jag känner mig hängig och har världens huvudvärk/tryck över huvudet. Orkeslös. Så jag äter godis och myser i soffan ikväll, och vilar upp mig. :-)
 

Arkivbilder på fröken bus, första ggn jag klippte en häst :-D hon fick bli försökskanin!

Kommentarer
Postat av: Othilia

Fina Belliebus! <3

2012-11-25 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0