Stallpyssel

Idag for jag och Mallan till stallet och pysslade på en massa. Gjorde iordning botten i ett förråd vi ska få, och sen så smorde jag upp utrustningen och lite sånt. :-) Skönt att de är rent och fint! Älskar nysmord utrustning, och älskar att hålla den ren och fin.
 
Bellis fick stå och vara häst i hagen idag. :-) Och så blir det nog resterande av helgen oxå då jag har en massa annat för mig, mest jobb.

Har iallafall köpt ett set med skydd nu, får väl se om de passar men de bör de ju göra. Annars vet jag inte vad jag gör ;) Kommer bild när de kommit. :-)
 


 

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygga pannbanden var :)

2012-11-09 @ 19:45:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Linda Gissberg

Härligt, jag önskar att jag var lite bättre på att smörja :/

2012-11-09 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0