5 saker du inte visste (eller?) om mig och Bellis!

Om mig:
* Jag älskar rå köttfärs och ogräddade bullar
* Jag är awesome på matlagning! :-D En dold talang som kommit fram, haha
* Jag har brutit ena stjärtbenet
* Jag kan inte ha vanliga hörsnäckor när jag lyssnar på musik eftersom mitt ena öra är mindre än de andra så den ena ploppen lossnar bara ;) Jääääävligt störande!
* Det var slumpen som gjorde att jag började rida vid 15 års ålder, hade inte min vän frågat mig om jag ville bli medryttare på en häst där hon red, just då, hade jag troligtvis inte börjat rida
 
 
Om Bellis:
* Hon är för smart för sitt eget bästa ibland
* Hon har ett sjujäkla humör ibland, hon vet vad hon vill
* Hon är lite egocentrisk och tror att ALLT handlar om just henne, haha <3
* Hon gör vad som helst för banan. Känner hon lukten av banan börjar hon go bananas och gör alla tricks jag lärt henne i hopp om att få godis, hahaha
* 1 år innan jag köpte henne hamnade hon i bråk med en annan häst vilket ledde till tre sparkskador bak på rumpan, ett ganska stort fult ärr, ett litet och "finare" ärr, och ett ärr som är ett hål rakt in i muskeln

Jag utmanar: ALLA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0