Galoppklättring

Imorse hämtade Mallan mig runt halv 7, sen for vi ut till stallet, hade utsläpp, fodrade och mockade osv. Vi skulle vara på tävling kl 9, så först trodde vi inte att vi skulle hinna rida. Men de gjorde vi :-D Vi la på ett riktigt räserkol och typ sadlade på ett par min och sen bar det iväg. :-)
 
Red till galoppbacken idag, och ja.. hon är ju som sagt väldigt pigg och uppe bland molnen nu B. Så vår kommunikation är ju inte på topp, men så länge jag inte har några väldiga krav så går de bra och vi förblir vänner. I galoppbacken skötte hon sig faktiskt bra. :-)
 
Tänkte jag skulle ta och kolla igenom filmerna från igår nu, så får jag se om de är nåt o visa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0