<3

 

Kommentarer
Postat av: Q Ord och inga visor!

sv:Tror du jag slutat noja då? ICKE! För den vägrar titta ut och hästen håller på och klättrar på väggarna och är pigg som jag vet inte vad.Och eftersom han går på tre skor så kan jag ju inte ta ut honom och kolla hur han rör sig heller.
*sliter mitt hår*
Hovis kommer ut i morgon igen och karvar lite till.Öppnas den inte då blir det kliniken i allafall i veckan .

Och nog är det så att det är lättare att ge andra råd och speciellt till hästar man själv inte har någon relation till.Mina egna då blir det problem.
kanske ganska töntigt.Tex så kan jag inte spruta mina egna om det skulle behövas.Men andras hästar DÅ har jag inga problem. Suck på mig själv liksom =P
mvh/Q

Svar: Ne de gör man väl inte förrän de är över antar jag.. Kan du inte kolla hur han rör sig för att han har tre skor? Rör han sig annorlunda då? (ömfotad?)
Ja så äre verkligen.. Haha. Ganska "komiskt"...
Josefine Fred

2012-10-13 @ 18:44:39
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: kajsa

Vilka vackra bilder!

Svar: Visst är dom!
Josefine Fred

2012-10-13 @ 19:18:31
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är inte nosremmen på fel sida om bettet där?? :)

Svar: Jo det är den :)
Josefine Fred

2012-10-13 @ 23:41:29
Postat av: Erika

Super fina bilder :)

Svar: None
Josefine Fred

2012-10-14 @ 15:44:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Evelina

Jättefina bilder!

2012-10-20 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0