Ridtur i mörkret

Idag såg planerna ut som så att jag inte alls skulle rida, utan B skulle få vila. Så jag gick ner och kikade på lite hoppträning i ridhuset, och vart sjukt sugen själv på att vara med i en grupp lite senare. Ringde och kollade men de skulle vara 7 st inkl. mig isåfall så jag var inte så sugen då. Istället blev det en uteritt i mörkret, KOLSVART, haha. Men jag tycker det är så mysigt! Var otroligt längesen jag red i sånthär mörker nu.
 
Vi tog en liten skritt- och travtur. Lite uppfriskande jogging i bra tempo. Jag fortsätter och jobba henne massa framåt, och med bara en liten gnutta krav. De funkar jättebra för tillfället, för just nu går det inte att ha lika mycket krav jag rimligtvis har på henne på uteritterna. Man får helt enkelt kompromissa lite. :-) Och vi höll sams hela ridturen idag och hon kändes faktiskt trevlig! :-) Hon är dundrans pigg just nu och tar sakerna lite i egna händer men så länge man som sagt kompromissar lite går de superbra och vi förblir vänner.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad har du för dressyrsadel?

2012-10-05 @ 07:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0