FILM (hoppning)

Här kommer dagens film. De såg som jag skrev inte ut att gå lika fort som de kändes, haha. Men så äre väl alltid! Tyckte dock de såg riktigt bra ut. :-D Vad glad jag blir!!! Och ni ser när vi ska hoppa muren åt två olika håll, att jag faktiskt trycker över henne när hon tvekar samt lägger på spöt en gång på bogen. Hade detta varit för ett par månader sen så hade jag följt med henne och slutat rida pga rädsla, och det hade resulterat i att jag stått och tjurat och vägrat ens försöka hoppa igen. Spärren är förbi! :-D
 
Vad tyx? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Ni är grymma ju! :D
Det går ju lite fort (som du redan skrivit) och hon skulle behöva tagga ner och vänta lite på dig istället för att slänga sig över hindrena. Men så är de ju de rödhåriga - de ska ha det på sitt sätt haha! Huvudsaken är ju att det kändes bra. ^^

Svar: Tack! :D Ja, de är synd jag inte hade film från förra ggr för då var allt perfekt. Haha idag gick de en aning fort.
Josefine Fred

2012-09-20 @ 15:26:24
URL: http://karlssoonn.blogg.se/
Postat av: Lina Holmbom

Ser självsäkert ut =) 3:de? rundan så gick det undan lite för fort och hon hoppade av för tidigt men dom 2 första gångerna såg det bra ut och dom sista sprången =) Jag har inte hittat några extra snokremmar. :/

Svar: Tack =D
Jaså synd! :/ Får leta vidare :-)
Josefine Fred

2012-09-20 @ 18:14:28
URL: http://skrotpiloten.blogg.se/
Postat av: Sofia Spelkvist

Det börjar se riktigt riktigt bra ut :D lite för fort sista rundan men skitsamma :D

2012-09-20 @ 19:40:23
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Ord & inga visor!

Vilken härlig inställning hon har mot hindren nu.Hon suger ju tom tag i mellan åt!! Härlig att se.

Jag hoppas du tagit dig tid att sätta dig och titta på gammal filmer på er och på de nya, och att du verkligen ser vilken skillnad det blivit.Både i hoppningen och dressyren. Du borde nästan göra ett inlägg om utvecklingen ni gjort .
Bra jobbat!
mvh/Q

Svar: Visst har hon! Förra träningen så släppte något för det var då de började klicka på riktigt. Så otroligt kul :D
Ja, alltså jag inser själv hur extrem utvecklingen är. Jag tycker att ända från hennes skada i augusti så har vi bara gått från framsteg till framsteg, hela tiden. Och nu börjar äntligen hoppningen oxå släppa.

Ja, de kanske jag bör göra. :-) Bara jag får lite inspiration och motivation om hur jag ska skriva bara ;)
Josefine Fred

2012-09-20 @ 20:56:38
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Siri

Vad hon har utvecklats!! Fina ni är.

Svar: Tusen tack! :)
Josefine Fred

2012-09-22 @ 13:41:52
URL: http://sirieinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0