Tummen upp för Q!

Q, vars blogg jag alltid läser och som är en väldig hjälp för mig många många ggr, har gjort det igen! Skrivit ett kanonbra inlägg som kanske får folk att öppna upp ögonen lite.
 
Det finns ju många som tror sig kunna lukta/se om ett hö är bra eller dåligt. Att ett knallgrönt hö skulle vara bättre än ett beige/gult hö är bara struntprat tyvärr, och detta har Q tydligt analyserat och förklarat i detta inlägg. Hon har alltså gjort ett expriment med 9 olika hö, med olika färger, alltifrån trist beige färg till knallgrönt etc. Och hon har analys på samtliga, även hygienanalys på 4 st. Resten kan ni läsa er till HÄR.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Läser också alltid Q:s blogg. Grym =D

2012-09-11 @ 20:52:37
URL: http://www.sodertorparn.blogspot.se/
Postat av: Q Ord och inga visor!

sv:Tack Jossan! Vad glad jag blev.=))

Jag hoppas på att det är många som läser och tänker till lite..Detta ligger i linje lite med det jag tagit upp förut också ang foderföretagen som försöker slå i hästägare både det ena och det andra.Och När man ser hur mycket det skiljer och hur tokigt det kan vara förstår man att det inte är helt lätt alla ggr.Och något universal färdigfoder finns helt enkelt inte.
mvh/Q

2012-09-12 @ 09:15:29
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0